Spojení módy, technologií a udržitelnosti
Sony x Freshlabels
Spojit elektroniku s udržitelností je oříšek, který se chystáme rozlousknout. Společně se společností SONY jsme se rozhodli pro odvážný, ale zcela pochopitelný krok a to ke startu s naší spoluprací. Nově si budete moci v pražské prodejně Freshlabels Sustainable Store a na webu Freshlabels.cz zakoupit designová sluchátka Sony z řad 1000XM5 a LinkBuds.
SONY je celosvětově známou značkou s miliony uživatelů a tak se může na první pohled zdát, proč právě my. Jedná se o velice promyšlenou myšlenku do budoucna, která má podpořit obě dvě společnosti a otevřít tak dveře něčemu, co zde zatím nemělo obdoby.
„Pro Sony i Freshlabels se na první pohled může jednat o plavbu do neprobádaných vod,
partnerství se však zrodilo díky společné filozofii, která má za cíl zákazníkům nabídnout tu
nejlepší kvalita s důrazem na co nejmenší dopad výrobního procesu na životní prostředí“, doplnil Ladislav Žižka, CEO Freshlabels.
Pro společnost SONY se jedná o debut a kompletní otevření dveří do módního průmyslu. Díky tomu se stáváme prvním módním concept storem, který sluchátka nabídne na své kamenné prodejně. Může se jednat i o takový předčasný dárek, jelikož ve Freshlabels tento prosinec oslavíme už své 18. narozeniny.
„Jsme velice rádi, že se Sony může spojit s lokální módní značkou a nabídnout tak naše
oceňovaná sluchátka unikátní skupině zákazníků prostřednictvím stylového boutique storu, což
děláme v Česku vůbec poprvé. Spojení s Freshlabels nám dává smysl díky silnému důrazu na
udržitelnost a kvalitu nabízených značek, design produktů či atraktivnímu prostředí samotných
prodejen, říká Lukáš Bohata, Sony Sales Head pro Českou republiku.