Design a praktičnost severu

Pro Db_rodruhy: Inspirujte svoje cesty i život

Freshlabels, 12. 4. 2024
Další článek

Od nápadu k projektu. Od projektu k prototypu. Od prototypu k výrobku. Od první objednávky ze Skandinávie k zákazníkům po celém světě. Všechno je cesta, norský brand Db o ní ví svoje. A je tady pro všechna naše dobrodružství, od hor po ulice.

Norské Db Journey založili v roce 2009 freeskiingová legenda Jon Olsson a inženýr Truls Brataas. Jejich cíl a myšlenka? Funkční, lehké a ultrapraktické batohy a zavazadla. Misí Db je měnit tradiční zavazadla a vytvářet praktičtější, odolnější a pohodlnější alternativy pro všechny naše cesty.

Batohy jako Hugger a Ramverk, boardbagy, tašky na kolo, příruční tašky, zavazadla a doplňky pro nadšence do outdoorového životního stylu a jakéhokoliv cestování. Od počátku tak okolo brandu byli a jsou inspirativní a šikovní lidé, kteří s brandem souzní a cestování je velkou částí jejich života. Sportovci jako freerideři a cyklisté nebo fotografové, v řadách Db ambasadorů najdete mnoho inspirativních lidí, kteří se svými cestami, pohledy na svět a mindsetem dostávají na úžasná místa a ke skvělým projektům a lidem.

A v rámci letošní jarní kolekce pro vás máme dva inspirativní příběhy i my. Seznamte se s fotografy Klaudií a Lukášem. Poznejte dva inspirativní lidi, pro které je cestování a dobrodružství denním chlebem. A kterým pomáháme se na cesty balit do nejlepších batohů pro to, aby s sebou měli vše potřebné, od fotografického gearu po běžné věci.

Klaudia Poloncová

Klaudia Poloncová

Ve Freshlabels Klaudii známe dlouho, a to jak za objektivem, tak před ním a její práci moc fandíme. Pamatovat si ji můžete třeba z naší kampaně pro Komono, kde stála za i před objektivem.

Klaudie pochází ze Slovenska a fotografii se věnuje přes šest let, dva roky už ji ale můžete potkávat v Praze. “Svojimi fotkami sa vždy snažím povedať individuálny príbeh, ktorý stojí za značkou alebo osobou. Sústredím sa na konceptuálnu, módnu a reklamnú fotografiu,” říká Klaudie, která nestojí jen za objektivem, ale zapojuje se do všech částí procesu, od konceptů po realizaci a postprodukci. V jejím portfoliu najdete kampaně pro značky jako Adidas, O2, Katsurina, nebo francouzská značka Mollybracken. V poslední době ji baví tvorba hudebních cover fotek a aktivně se věnuje i svým uměleckým projektům, ve kterých fotí osobnosti jako Ben Cristovao.

Explore Klaudia

Lukáš Wagneter

Třicetiletý Lukáš z Prahy se věnuje reklamní fotografii, automotive, culture eventům a sportu. Jako oficiální fotograf Red Bull Content Pool dokumentoval nejvýznamnější eventy značky jako F1 Roadtrip From Castle to Castle a portrétoval sponzorované osobnosti jako olympijská vítězka Eva Adamczyková, mistryně světa Markéta Davidová, pilot Martin Šonka nebo hudebník Ben Cristovao.

V roce 2017 podnikl cestu kolem světa s českým skateboardistou Maxem Habancem v rámci jeho projektu Skate of Mind. Poslední tři ročníky fotografuje předávání Cen Anděl. Podílel se také na unikátní sérii koncertů Glorchestra po celé ČR. Hudebníky fotografoval i během natáčení ve studiích Red Bull Studios v Berlíně nebo v Londýně.

K jeho silným tématům patří motorismus a motorsport. Má zkušenosti s focením na okruzích i uzavřených komunikacích. Spolupracoval s BMW Česká republika a dealerem Stratos Auto, pro které vytvářel veškerý obrazový obsah od sociálních sítí přes výzdobu showroomů až po billboardy. Momentálně je součástí týmu content creatorů pro Toyota Česká republika.

V jeho rukopisu se promítají zkušenosti, které od svých profesních začátků čerpá ze sportovní fotografie. Prosadil se jako fotograf freeski a snowboardingu pro server Freeride.cz, v létě se pak věnoval focení s aggressive in-line sportovcem a freeskierem Danem Hankou. Napojení na extrémní sportovce ho přivedlo i k první velké zakázce v zahraničí. Pro výrobce lyží Faction Skis dokumentoval sérii závodů Dew Tour a nafotil kolekci oblečení a lyží v americkém středisku Breckenridge.

Explore Lukáš

Objevte Db