Han Kjøbenhavn SS20

Co se dostane z pařížského mola do prodeje

Valerie Hrubešová, 11. 2. 2020
Další článek

Loni se na pařížském fashion weeku dánská značka Han Kjøbenhavn představila s kolekcí SS20. Ta byla několik týdnů zpátky spuštěna do prodeje a vybrané kousky z ní najdete i u nás ve Freshlabels. Prohlédněte si porovnání, jak se vlastně liší věci, které jsou předváděny na mole a které se dostanou do produkce a následně do prodeje.

Značka Han Kjøbenhavn byla založena v roce 2008 dánským umělcem a filmovým režisérem Jannik Wikkelsø Davidsen. Zatímco pracoval jako kreativní ředitel v reklamní agentuře, navrhl svou první kolekci slunečních brýlí a první siluety pro pánské oblečení, které se poté staly základem pro značku Han Kjøbenhavn.

Pro všechny kolekce je typické, že kromě oblečení tvoří celé prostředí, do kterého je kolekce zasazena. Vyvíjí inovativní a kreativní řešení, které vypráví příběhy za každým kouskem kolekce. Do přehlídek zapojuje emoce a scénografii, která vás skutečně vtáhne do celé myšlenky.

Do kampaní byli často zapojováni modelové starší generace, stejně jako třeba bezdomovci k rozbití klasického nastavení ve světě módy. Celá značka je v současnosti rostoucí komunita, která každou sezónou získává větší pozornost médií a stylistů.

Tato kolekce vzdává hold dánské „working class” a kulturnímu dědictví, které reprezentuje. Na prémiových mikinách, tričkách a dalším apparelu najdete originální printy a výšivky. Další část kolekce byla inspirována zvířecími motivy a dětským sportovním oblečením.