Hledáme Vendora

Jaký by měl být a co by měl umět?

Freshlabels, 10. 7. 2019
Další článek

Filozofie Freshlabels je už od začátku o objevování a vyprávění příběhů. Snažíme se vybírat brandy, které nějakou story behind mají, a tu předávat našim zákazníkům.

Značky se zároveň moc rády zapojují a spolupracují na způsobu propagace, kterým je představujeme našim zákazníkům. S přibývajícím počtem značek i projektů, které s nimi děláme, se nám vytvořila nová pozice, na kterou hledáme kolegu.

Jaký by měl Vendor být?
Měl by to být energetický člověk, který má zorganizovanou hlavu i diář, umí myslet out of the box a měl by mít schopnost vyjednávat. Jeho vědomosti by měly sahat do všech spekter marketingu, nebo by o nich měl minimálně mít přehled. Mezi jeho hlavní dovednosti by mělo patřit sestavení marketingového plánu a budgetu. Dále by měl umět strategicky myslet, být kreativní a umět se naladit na vlnu člověka, se kterým komunikuje.

Jak bude navazovat komunikaci?
Velkou náplní jeho práce bude přímá komunikace se zástupci značek, které prodáváme. Bude navštěvovat showroomy v Berlíně, Paříži nebo Londýně spolu s našimi nákupčími, telefonovat a psát e-maily. Taky bude tvořit reporty uplynulých aktivit, které jim bude následně prezentovat.

Jaké aktivity ve spolupráci se značkami bude tvořit?
Bude se podílet na projektech, které budou sloužit k propagaci značek a jejich produktů skrze Freshlabels. Ať už půjde o sociální sítě, vzhled výloh, shootingy, eventy nebo speciální aktivity, vždy je bude Vendor zastřešovat a starat se o to, aby vše proběhlo ke spokojenosti na obou stranách.

S jakými značkami bude denně v kontaktu?
Z naší nabídky to bude například Converse, Dr. Martens, Birkenstock, pinqponq, Eytys, Fjallraven, Han Kjobenhaven nebo, Loreak. Bude ale záležet čistě na jeho schopnostech, se kterými dalšími bude v budoucnu úzce spolupracovat.

Co dalšího by měl vědět?
Hlavním cílem bude vybudovat intenzivnější vztah mezi značkou a Freshlabels, u této pozice bude ale většina výsledků jeho práce vidět až v dlouhodobém horizontu. Jelikož s velkým množstvím našich brandů nemáme ještě nastavené podmínky vzájemné spolupráce, bude někdy začínat úplně od začátku. Na tom je lákavé hlavně to, že bude jen na něm, jak kooperaci nastaví a jak bude do budoucna vztah se značkou vypadat.

Jestli jsi to právě ty, pošli nám svůj životopis nebo odkaz na Linkedin spolu s pár řádky, proč už nemusíme hledat nikoho jiného. Adresa je jobs@freshlabels.cz a do předmětu napiš “Vendor”.