Carne Bollente

Navštivte ostrov touhy

Jan Bouška, 23. 6. 2020
Další článek

Představujeme vám Carne Bollente, nezávislou značku z Paříže, kterou založili v roce 2014 tři kamarádi. Už tehdy se rozhodli, že budou prezentovat sex svobodně a bez předsudků. Nebojí se riskovat, bourat zavedená tabu a šířit pozitivitu. I díky tomu patří mezi naše kurátorsky vybrané brandy. Jak vznikl nespoutaný Carne Bollente a co má společného s vařeným masem?

Značku Carne Bollente založila trojice kamarádů – Hijiri Endo, Theodore Famery and Agoston Palinko. Agoston a Hijiri se seznámili přes Tinder. Sice jim to nevyšlo, ale zůstali v kontaktu. Theo zase chodil s Agostonem na uměleckou školu v Paříži. A tak se jednoho večera společně rozhodli, že chtějí dělat něco, co ještě nikdo nezkusil – tvořit oblečení s nášivkami zaměřenými na sex.

Víte, co Carne Bollente znamená? Vařené maso. S tím ale název brandu nesouvisí. Jméno pochází z italského pornografického snímku Vzestup Římského impéria z roku 1987, jehož původní název je právě Carne Bollente. Hlavní herečkou v tomto filmu je Cicciolina, která se stala inspirací první kolekce mikin a triček s vyšívanými erotickými polohami.

Carne Bollente chtějí, aby se všichni cítili sebevědomě a bezpečně ohledně sexuální identity, pohlaví, orientace, vztahu ke svému tělu a také reprodukčních práv. Skrze oblečení se snaží pozitivně měnit kulturní postoje a normy týkající se sexuality. Jejich nejnovější kolekci “Island of Desires” ovlivnily nekonečné variace erotismu, které objevili v zemi vycházejícího slunce – Japonsku. Grafické motivy SS20 kolekce proto vycházejí ze současné i tradiční japonské pornografie.

Více než 60 % této kolekce vzniklo z organicky vypěstované bavlny. Carne Bollente se snaží vyrábět dlouhotrvající produkty a přemýšlí nad svým dopadem na planetu. Není divu, že získali náš Sustainable tag. Veškeré oblečení je ušito v portugalských továrnách, kam dvakrát za rok jezdí kontrolovat produkci a proces výroby. Už několikrát dostali zpětnou vazbu od pracovníků v Portugalsku, že jejich vtipné výšivky by chtěli šít pořád. Značka také podporuje Asociaci AIDS v Paříži a každý rok jim věnuje oblečení.

Carne Bollente reflektují lidské sexuální fantazie a nebojí se otvírat tabuizovaná témata sexuality. Proto nesmí na Freshlabels chybět! Vědci Hijiri, Theodore, Agoston navíc potvrzují, že jejich oblečení zvyšuje možnost zamilovat se o 98 %. A to stojí za zkoušku.